Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 12 View Live

Clik here to view.

Czekając na lato i Wielkanoc po Madrycku wg. Polaków

Od ostatniego wpisu minął prawie miesiąc. W tym czasie nie działo się zbyt wiele, a to głównie za sprawą deszczu, który padał nieprzerwanie, a już zupełnie nie odpuszczał podczas weekendów. Strajk...

Nasze najdłuższe wakacje. cz.1- GRANADA

Nasze wakacje połączone z majówką rozpoczęliśmy od Andaluzji, a dokładniej od Granady. Wyruszyliśmy autobusem ze stolicy, jechaliśmy niemal całą noc, aby ok 7 rano dotrzeć na miejsce. Na Granadę...

Clik here to view.

Sevilla- magiczna feria de abril

Po długiej przerwie (związanej głównie z uczelnią) wracam do opisywania wakacji, choć sporo czasu już minęło, zdążyliśmy też wyjechać na 2 wakacje, ale o tym w kolejnym wpisie. Z Granady wyjechaliśmy,...

Clik here to view.

Portugalia: Wybrzeże południowe i stolica kraju

Post dotyczący południowego wybrzeża Portugalii był już bardzo długo przeze mnie odwlekany. Na tyle długo, aby połączyć go z opisem Lizbony, w której byliśmy 2 miesiące później, czyli na ostatni...

Porto najlepiej smakuje w Porto

Ustawa nakazująca pracodawcy „oddanie” dnia wolnego wypadającego w sobotę została przez nas wykorzystane na podróż do kolejnego, nieodkrytego jeszcze miasta. Bilety do Porto zabukowaliśmy stosunkowo...

Clik here to view.

Wszystko co trzeba wiedzieć lecąc na Maderę.

Wróciliśmy z Madery, jednej z piękniejszych wysp na której dotąd byłam. Mam wrażenie, że wyspa nie jest jeszcze odkrywa i zdeptana przez turystów, a niemal każdy znajdzie tu coś dla siebie, od wypraw z...

Clik here to view.

Drogi dotarcia na Maderę i wszystko o lotnisku w Funchal.

My nasze bilety na Maderę zakupiliśmy z półrocznym wyprzedzeniem, kiedy były znacznie tańsze (temat cen lotów poruszę w osobnym poście). Jako uwcześni mieszkańcy Szczecina, skupialiśmy się na wylotach...

4 dni na Maderze w 5 minut – FILM Z PODRÓŻY

Wiele osób ma swoje tradycje związane z podróżowaniem, które na koniec stanowią świetną i niebanalną pamiątkę. Moja Siostra zbiera magnesy na lodówkę i niebawem będzie musiała kupić większą, a...

Clik here to view.

10 rzeczy, które musisz zrobić na Maderze.

Jak każde zestawienie, to także jest dość subiektywne.  Na liście 10 rzeczy, które trzeba zrobić na Maderze znalazło się to, co my zrobiliśmy, to co nam się najbardziej podobało i nie doświadczyliśmy...

Clik here to view.

Canyoning na Maderze – ekstremalne wspomnienia z wyspy.

Canyoning można uprawiać  na rwących rzekach, w kanionach i jaskiniach. To ekstremalny sport dla osób, które lubią się pobrudzić i pomoczyć. Canyoning obejmuje przechodzenie przez rzekę, zjeżdżanie na...

Clik here to view.

Górskie spacery na Maderze – jak dojść na Pico Ruivo?

Jeśli uwielbiacie plażę, palące słońce, szum fal i błogie lenistwo, to oczywiście trudno nie pomyśleć o wyspie. Ta wyspa jest jednak nieco inna. Madera to wyspa wiecznej wiosny, więc upałów doświadczyć...

Clik here to view.

Co robić w Algarve? TOP 9 południa Portugalii.

Algarve – jak i całą Portugalię – uwielbiam! Póki co jest to mój ulubiony kraj w Europie, do którego chętnie wracam kiedy tylko mam okazję. W Algarve byłam kilka lat temu i wręcz zakochałam się w tych...